מרכזים מסחריים בדרך כלל הינם למטרות קניות משרדים וכו' וכפי שאנו מקפידים לבחור עיצובים פנים וארכיטקטורה אנו מקפידים לטפל בכל נושא עיצוב הנוף של המרכז המסחרי. כאשר אנו נכנסים למרכז המסחרי, אחד הדברים שמושכים את עייננו זה הנראות לעין, הירוק, אשר מושכים את הלקוח להיכנס למרכז המסחרי. צמחים מלאכותיים ועצים עבור קניונים וחללים מסחריים יכולים לגרום למהפך במראה ובתחושה יחד ואף להשפיע על חווית הקניה.
ישנן מספר מטרות לצמחיה מלאכותית במרכזים מסחריים, כגון: יופי ירוק בעיניים למתן אווירה טובה, הרגשת חופש ואנרגיות, מניעת תחושת ניכור והחייאה (להבדיל מהסביבה הביתית, מרכזים מסחרים הם גדולים בהרבה, כך שהצמחיה המלאכותית או הטבעית תורמת למילוי החלל).
לעיתים הבחירה של צמחיה מלאכותית במשרדים, קניונים ובחללים מסחריים תורמת ליצירת חציצה כמו בבתי קפה, כניסה למעליות, ליד מראות, בכניסה וליד מקומות ישיבה. בנוסף, עיצוב חללים באמצעות צמחיה מלאכותית יכולים להסתיר קירות גבוהים, חלון ללא נוף ועוד…
כאשר אתם בוחרים צמחיה מלאכותית מומלץ לשים דגש בבחירת הכדים, שיהיו בגובה המתאים על למנת שיצרו התאמה בין גובה התקרה והמרחב.
הסיבות לבחירת צמחיה מלאכותית בקניונים ובחללים מסחריים:
- הסיבה הבולטת שאנו בוחרים לשתול צמחיה מלאכותית במקומות שכאלו היא אי יכולת לתחזוקה באופן קבוע ורציף לדוגמה השקיה וגיזום.
- סיבה נוספת הינה נושא התאורה צמחים זקוקים לאור ולכן במקומות סגורים הפתרון הזמין הינו צמחיה מלאכותית.
אנו ממליצים לשתול את הצמחייה המלאכותית בכדים של כחול ירוק עשויים מפיבר/ פלסטיק איכותי למתן קלילות ועמידים מפני שבר.